Wzrost masy

Wzrost masy

Zacznij pracę nad siłą i rozbudową masy mięśniowej stosując sprawdzone metody treningu oraz odżywiania.

1Motywacja

Chęć do pracy nad sylwetką i kondycją. Wyznacz cel i do niego zmierzaj.

+

2Plan treningowy

Skutecznie budowanie masy mięśniowej w zależności od typu budowy.

+

3Zwiększenie masy

Zmiana nawyków żywieniowych to kluczowy czynnik do rozwoju mięśni.

+

Trening

Trening na masę mięśniową

Ćwiczenia na zwiększenie objętości mięśni to skuteczny sposób na poprawę wyglądu sylwetki, ogólnej sprawności, siły i wytrzymałości. Koncepcja treningu polega na wykonywaniu ćwiczeń z dużym obciążeniem jednak cały czas pamiętając o poprawnej technice. Sprawdź przykładowy tygodniowy plan ćwiczeń.

czytaj dalej

Trening na siłę

Trening polecany osobom z dłuższym stażem. Ćwiczenia wykonywane na maksymalnie dużych ciężarach i niewielkiej liczbie powtórzeń, dzięki czemu wszechstronnie angażują daną grupę mięśni.

czytaj dalej

Trening na rzeźbę

Często przybieraniu na masie towarzyszy efekt równoczesnego odkładania się tkanki tłuszczowej, która przykrywa mięśnie. Ćwiczenia na rzeźbę polegają na wykonywaniu dużej liczby powtórzeń oraz treningu aerobowym.

czytaj dalej

Trening domatora

Zadbać o rozwój sylwetki równie dobrze możemy na siłowni oraz w domu. Szczególnie w początkowym etapie ćwiczenia z powodzeniem wykonamy nie posiadając specjalistycznych przyrządów, a jedynie ciężar własnego ciała.

czytaj dalej

Trening: zobacz pozostałe

Dieta

Dieta na masę mięśniową

Poza treningiem kluczową rolę w zwiększaniu masy odgrywa odżywianie. Zdrowa, zbilansowana dieta, z nadwyżką kaloryczną zawierająca przede wszystkim produkty bogate w białko oraz dostarczające znaczną porcję energii, systematyczne posiłki to ogólne zasady planu odżywiania na masę.

czytaj dalej

Zwiększenie masy

W budowaniu masy zasadniczą rolę odgrywa dostarczenie odpowiedniej dawki białka, węglowodanów oraz tłuszczy. Będzie ona inna w zależności od typu budowy i intensywności wysiłku fizycznego.

czytaj dalej

Dieta na redukcję

Pojawienie się tkanki tłuszczowej, zwłaszcza u osób mających skłonności do jej odkładania może skutecznie zakryć efekty ćwiczeń. Dieta redukująca tkankę tłuszczową to zdrowe odżywianie wspierane ćwiczeniami aerobowymi.

czytaj dalej

Odżywki na masę

Mogą stanowić uzupełnienie codziennej diety zwłaszcza, kiedy nie jesteśmy w stanie dostarczyć organizmowi wystarczającej porcji składników odżywczych i energii. Dzięki nim zapewnimy ciągły rozwój tkanki mięśniowej.

czytaj dalej

Dieta: zobacz pozostałe